2013-04-12

Lengva trijų ingredientų mišrainė / Easy 3 ingredients salads


Mango tai namie atsidūrė netikėtai, nes dažniausiai man vaisius tai tik obuolys, o visų kitų gali nebūti (apart, mandarinai Kalėdų laikotarpiu, daug mandarinų..) ''Nupirk man mango, nes žinau, kad seniai noriu, nes kažką sugalvojus esu daryti su juo. Tik neatsimenu ką, bet jo man reik.'' Du mango atsidūrė namie, ir puoliau ieškot, ką aš čia sugalvojus ir numačius buvau. Hmm numatyta mango duonelė nebegundė, nes pagailo gerą daiktą kepti (nors esu kepus beglitimę mango duonelę su kardamonu, buvo labbbai skanu). Juk pavasaris, o  pavasariais aš noriu kuo paprastesnio ir mažai ruošos reikalaujančio maisto - daug daug žalių salotų ir kaip pagrindinis patiekalas, ir kaip garnyras kai kam. Prisiminiau darbe matytą itin lengvą mango-burokėlių-avokado variantą. Ten vadino salsa... Nelabai salsa pavadinsi, vis tik tai nėra padažas ar mirkalas.. Salotomis to nepavadinsi ir. Nėra čia jokio žalio lapo. Bus mišrainė, o skonis nuo pavadinimo nepasikeis.
Skonis buvo pats tas lengvai ir pakankamai sočiai vakarienei, neapsunkinančiai, gerai gaivinančiai, atstatančiai gliukogeno atsargas po treniruotės. Vištienos krūtinėlė labai derėjo, kurią sugalvojau įsimesti po mišrainės fotosesijos... Oh kaip man patinka toks maistas- pasiimi dubenį, atidarai šaldytuvo dureles, apžvelgti lentynas ir pradedi improvizuoti iš kuo paprastesnių dalykų.

O dar taip noris spalvų, kai nutirpo sniegas, kai saulutė, žadama, išlįs vis dažniau ir bus šiltesnė ir šiltesnė... Tiesiog, renkimės spalvotai, valgykim spalvotai ir būkim laimingi!



1 porcijai

pusė mango, supjaustyto kubeliais
pusė sunokusio avokado, supjaustyto kubeliais
du virti burokėliai
2 a.š. balzamiko acto
truputėlis druskos (naudojau rūkytos druskos kristalus)

Visus ingredientus sudedame į dubenėlį ir išmaišome. Bicepsas padirbėjo iš peties, tad skanaujam mišrainę. Nusipelnėm. Skanaus :)




for 1 serving

a half of mango, cut into cubed
a half of avocado, cut into cubes
2 boiled beetroots, cut into cubes
a pinch of salt (I used smoked salt crystals)
2 tsp. balsamic vinegar

Put all ingredients into a bowl and mix. That's it! Enjoy!



No comments:

Post a Comment